Dokümanlar - VoIP Çağrı Merkezi Modülü

Personelin çağrı kayıtlarını raporlama (1289 )
Bu Özelliği kullanabilmeniz için "VoIP Modülünüz" aktif olmalıdır.Üst menüde yer alan "Porföy > Personeller" butonuna tıklayın.     Karşınıza sistemde kayıtlı olan personelleriniz listelenecektir. İşlem yapmak istediğiniz personelin üzer...
Santral çağrı kayıtlarını raporlama (1624 )
Bu özelliği kullanabilmeniz için "Voip Modülünüzün" aktif olması gerekmektedir. Üst menüden "Çağrılar" butonuna tıklanır.     Sisteme giriş yapan kullanıcı "SuperUser" yetkisine sahip ise tüm çağrıları görebilme...
NetGSM Santralinizi BayCRM'e tanımlama (1856 )
BayCRM uygulamanıza NetGSM üzerinden satın aldığınız Voip Santralinizi tanımlayabilirsiniz. Entegrasyon sonrasında santralinize düşen çağrıları raporlayabilir, anlık çağrıları görebilir, müşteri tanıma özelliklerini kullanabilir, müşteri ve personel &ccedi...
Sistem kullanıcısına voip dahili tanımlama (1241 )
Üst menüden "Ayarlar > Genel Ayarlar > Voip Dahili Hesaplar" linkine tıklanır.     Açılan sayfada daha önce oluşturduğumuz voip dahili hesapları yer almaktadır. Yeni Voip Dahili butonuna basılır. Karşınıza voip dahili hesap tanımlama formu gelecektir...
Porföy çağrı kayıtları (1231 )
Bu Özelliği kullanabilmeniz için "VoIP Modülünüz" aktif olmalıdır.   Üst menüden "Porföy" butonuna tıklanır. İşlem yapılacak porföy kartı açılır, porföy kartı sayfasında yer alan Çağrı Kayıtları sekmesine tıklanır. Açıl...