Çağrı Merkezi Entegrasyonu ile çağrı merkezinizi kontrol altına alın! Hangi müşteriniz ile ne kadar görüşme yapıyorsunuz personellerinizin arama performansları neler tek bir ekrandan görün. Hedefler oluşturarak personellerinize günlük, haftalık, aylık kota hedefleri belirleyin, pirimlendirin!


Entegre VoIP

Entegre VoIP sistemi ile CRM üzerinden tüm telefon görüşmelerinizi ve çağrılarınızı kolayca yönetebilirsiniz. CRM ekranı üzerinden tek tuşla kolayca arama yapabilir, gelen çağrılarda müşteri bilgilerinin otomatik olarak ekrana gelmesini sağlayabilirsiniz.

  • Tek tuşla arama
  • Otomatik Müşteri tanıma
  • Aramaları ekranda görebilme
  • Kullanıcı bazında günlük/aylık/yıllık görüşme süresi raporlayabilme
  • Gelişmiş görüşme raporları alabilme


Müşteri bazlı çağrı raporları

Tüm kontaklarınızın kartından geçmişe dönüş çağrı raporları alabilirsiniz.

  • Kontak bazlı detaylı çağrı raporları alabilme
  • Telefon görüşmelerini otomatik olarak faturalayabilme
  • Otomatik müşteri tanıma

Kota Hedefleri Oluşturun, Pirimlendirin

Personellerinize çağrı kotaları oluşturarak pirimlendirebilir ve performanslarını ölçeklendirebilirsiniz.

  • Personel Bazlı Hedef/Kota Oluşturma
  • Takımlar oluşturarak bu takımlara personel ekleyebilir ve takımlara Hedef/Kota oluşturabilme
  • Yapılan her çağrıyı etkinlik ekranından detaylandırabilme.