Sipariş nasıl oluşturulur

BayCRM üzerinden Sipariş oluşturmak için üst menüden "Sipariş > Yeni Sipariş Oluştur" linkine tıklanır.

 

Oluşturma ekranında; EK BİLGİ alanına o siparişi daha sonra hatırlamanızı kolaylaştıracak bir açıklama yazın 

MÜŞTERİ, SİPARİŞ DÜZENLEME TARİHİ, SEVK TARİHİ, TESLİMAT ŞEKLİ,  HİZMET/ÜRÜN alanlarını doldurup ARA TOPLAM, TOPLAM KDV ve GENEL TOPLAM alanlarının doğruluğundan emin olduktan sonra KAYDET butonuna tıklayarak siparişinizi kaydedin.

Sipariş oluşturma aşamasında, daha önce MÜŞTERİ bölümü altına kaydetmiş olduğunuz bir müşteriyi listeden seçebilirsiniz.

Sipariş  oluşturma aşamasında, daha önce HİZMET VE ÜRÜNLER bölümü altına kaydetmiş olduğunuz bir hizmet veya ürünü listeden seçebileceğiniz gibi, HİZMET/ÜRÜN adı, birim fiyatı (veya toplam fiyatı) ile KDV oranı gibi bilgileri girerek stoksuz üründe satabilirsiniz.

Siparişi Alan bölümünde siparişi oluşturan personel otomatik olarak gelir. Burada belirtilen personel için Satış Hedefi oluşturulmuş ise kota burada yer alan personele eklenir.