Servis dosyasına işlem ekleme

BayCRM teknik servis takip modülü ile servis dosyalarınızı yönetebilir, personelleriniz ile ilişkilendirebilir, servis dosyalarına görsel ve metinsel notlar ekleyebilirsiniz. Servis barkod yazdırma özelliği ile servise gelen cihazları kontrol altına alabilir, servis formları ile servis dosyalarınızı kayıt altında tutabilirsiniz.

Bu Özelliği kullanabilmeniz için "Teknik Servis Modülü" aktif olmalıdır.

 

Üst menüden "Servis" butonuna tıklanır.




Karşınıza daha önce açtığınız servis dosyalarının yer aldığı bir liste gelecektir. İşlem yapmak istediğiniz servis dosyasını bu alandan filtreleyebilirsiniz.

 

İşlem yapılacak kaydın sağ sütununda yer alan  ikonuna tıklanır.

 

Karşınıza servis kartı sayfası gelecektir. Bu sayfada yer alan sekmelerden "Yapılan İşlemler" butonuna basılarak işlemler sayfasına ulaşılır.

Bu ekrandan servis dosyasında yapılan işlemleri görebilir, yeni işlemler ekleyebilirsiniz. İşlem notlarına dilerseniz görsel donelerde ekleyebilirsiniz.