Servis dosyası oluşturma

BayCRM teknik servis takip modülü ile servis dosyalarınızı yönetebilir, personelleriniz ile ilişkilendirebilir, servis dosyalarına görsel ve metinsel notlar ekleyebilirsiniz. Servis barkod yazdırma özelliği ile servise gelen cihazları kontrol altına alabilir, servis formları ile servis dosyalarınızı kayıt altında tutabilirsiniz.

Bu Özelliği kullanabilmeniz için "Teknik Servis Modülü" aktif olmalıdır.
 

Üst menüden "Servis" butonuna tıklanır.




Karşınıza daha önce açtığınız servis dosyalarının yer aldığı bir liste gelecektir. Biz yeni servis dosyası oluşturacağız "Yeni Servis Girişi" butonuna basıyoruz.

 

Karşınıza servis kayıt ekranı gelecektir.

MÜŞTERİ alanından kayıtlı portföyünüzden seçim yapabilir veya [+] ikonuna basarak yeni müşteri kartı oluşturabilirsiniz.

SERVİS TİPİ alanından servis tipi seçilir.

GELİŞ veya SERVİS tarihi seçilir.

Servis dosyasının ilişkili olduğu personel seçilir.

CİHAZ türü alanından servise alınan cihazın türü seçilir. Girilen kayıt yok ise ilgili alandan yeni kayıt açılabilir. 

MARKA alanından servise alınan cihazın markası seçilir. Girilen kayıt yok ise ilgili alandan yeni kayıt açılabilir. 

MODEL alanından servise alınan cihazın modeli seçilir. Girilen kayıt yok ise ilgili alandan yeni kayıt açılabilir. 

SERİ NO alanından servise alınan cihazın seri numarası seçilir. Girilen kayıt yok ise ilgili alandan yeni kayıt açılabilir. 

CİHAZ FATURA TARİHİ alanından servise alınan Fatura Tarihi seçilir.

SATICI FİRMA / BAYİ alanından servise alınan cihazın satıcı firması veya bayisi seçilir. Girilen kayıt yok ise ilgili alandan yeni kayıt açılabilir. 

GARANTİ DURUMU alanından cihaz garanti durumu seçilir.

 

ŞİKAYET & ARIZA BİLGİSİ , GELEN AKSESUAR VE DIŞ GÖRÜNÜM bilgileri girildikten sonra servis dosyası kayıt edilir.