Ofis dışı erişimin engellenmesi

CRM Uygulama ekranına personellerinizin hesapları ile sadece ofis içerisinden erişimini sağlayabilirsiniz. Personelleriniz bu özellik sayesinde ofis dışından sisteme giriş yapmak istediklerinde başarısız olacaklardır. 

Bu işlem Sistem Yetki Gruplarından yapılmaktadır ve personelin o yetki grubuna dahil olması gereklidir.

Sistem kullanıcıları hakkındaki makale için (burayı tıklayın

 

BayCRM Ana menüsünde yer alan "Ayarlar > Genel Ayarlar > Sistem Yetki Grupları" linkine tıklanır.



Açılan sayfada işlem yapılacak yetki grubunun en sağında yer alan  ikonuna tıklanır.




Karşınıza yetki grubu düzenleme sayfası gelecektir. Bu listede yer alan "Ofis Dışı Erişim" seçeneği Hayır olarak işaretlenmelidir. 



ÖNEMLİ : Bu özellik için İşletme internet bağlantınızın Sabit IP özelliğine sahip olması gerekmektedir.